با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز سفارشات خارج از تهران با تاخیر و هماهنگی مجموعه ارسال خواهد شد.

با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز سفارشات خارج از تهران با تاخیر و هماهنگی مجموعه ارسال خواهد شد.
شماره تماس

021-66727230

Director-Chair

صندلی های کارگردانی چه ویژگی هایی دارند؟

صندلی کارگردانی صندلی‌های کارگردانی باید ویژگی و استانداردهای خاص خودش را داشته باشد. به طور مثال باید پشتی صندلی کارگردانی

صندلی کارگردانی

صندلی‌های کارگردانی باید ویژگی و استانداردهای خاص خودش را داشته باشد. به طور مثال باید پشتی صندلی کارگردانی قابلیت ارتجاع به سمت عقب را داشته باشد. معمولاً بهترین زاویه نشستن حدود 110 درجه استاین زاویه کمترین فشار را به کمر وارد می‌کند و برای کار مفید است.

اگر هم صندلی کارگردانی پشت سری داشته باشد، این زاویه می‌تواند بیشتر شود. اما با نبود پشت سری، شخص مجبور می‌شود برای نگاه کردن به مانیتور، گردن را خم کند و در نتیجه فشار زیادی به گردن وارد می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ویژگی‌های مهم صندلی کارگردانی را بگوییم.

صندلی کارگردانی نباید خیلی نرم باشد!

ارتفاع صندلی کارگردانی نه باید زیاد بلند باشد که پای فرد به زمین نرسد و نه آنقدر کوتاه باشد که پشت ران از کف صندلی بلند شود و پاها به سمت شکم جمع شوندصندلی‌های کارگردانی اگر  قابل تنظیم باشد، بهترین گزینه برای انتخاب هستند و کاربردهای فراوانی دارندیعنی هر فردی می‌تواند متناسب با شرایط خود ارتفاع صندلی را تنظیم کند.

کفی صندلی کارگردانی باید نرم و راحت باشد اما نه در حدی که شخص مانند مبل راحتی در صندلی فرو رود و اجازه جا به جایی نداشته باشد.در چنین حالتی فرد برای مدت طولانی در وضعیتی ثابت قرار می‌گیرد و خون رسانی بدنش مختل می‌شود. همچنین صندلی های کارگردانی معمولاً کوتاه هستند و زیری بسیار نرم دارند که در دراز مدت اذیت کننده است.

 

موقع خرید صندلی کارگردانی به این نکات توجه کنید

پشتی صندلی اداری باید انحنای شکل داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کندکفی و پشتی صندلی باید از متریال مناسبی باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا کارگردان عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد. صندلی کارگردانی زمانی استفاده مفیدی از آن می‌توان کرد که به سمت عقب خم شود و بتواند زاویه 110 درجه ایجاد کند.

زیر ساعدتان کتاب بگذارید!

بهترین زاویه برای مچ زاویه خنثی است یعنی مچ نباید به سمت داخل یا خارج انحراف داشته باشد و فقط می‌تواند تا درجه به سمت پایین یا بالا انحراف پیدا کندبا این حال هنگام تایپ کردن یک مقدار دست‌مان به سمت داخل خم می‌شود. علاوه براین قرار دادن یک وسیله مانند کتاب زیر ساعد می‌تواند درد مچ را کاهش دهد. زیرا باعث می‌شود انحراف مچ به سمت بالا به حداقل برسد و دست در جایگاه مناسب‌تری قرار بگیرد.

صندلی کارگردانی

چه صندلی کارگردانی برای ما مناسب است؟

گزینه های زیادی وجود دارد که بتوان برای صندلی کارگردانی خوب و مناسب آنها را نام بردصندلی های زیادی وجود دارد ولی اکثرا از استاندارد های خوبی پیروی نمی کنندبهترین صندلی های کارگردانی آنهایی هستند که بتوانند به درستی انحنای ستون فقرات را پر کنندبعضی از صندلی ها دارای پشتی هستند که قابلیت تنظیم دارد و می تواند از خستگی و کمر درد شما جلوگیری کندبا تهیه پشتی به شکل منحصر به فرد ستون فقرات افراد میتوان از آسیب به کمر و گردن جلوگیری نمودبنابراین در هنگام خرید صندلی به این نکته که پشتی  آن قابل تنظیم باشد، توجه نمایید.

از لحاظ شکل ظاهری، صندلی کارگردانی را می خواهید که به زاویه کمی به سمت پایین بکشید، و این باعث می شود که به طور طبیعی تکیه دهیدنشستن در صندلی شما قدرت صندلی در عقب را فعال کرده و به خنثی کردن تمایل به جلو به سمت رایانه شما کمک می کندیکی دیگر از ویژگی های خوب، یک منحنی رو به پایین در جلو صندلی استاین ویژگی طراحی باعث می شود فشار در پاها در نقطه ای که ران های شما از صندلی آویزان می شود را، کاهش دهد.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من