با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز سفارشات خارج از تهران با تاخیر و هماهنگی مجموعه ارسال خواهد شد.

با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز سفارشات خارج از تهران با تاخیر و هماهنگی مجموعه ارسال خواهد شد.
شماره تماس

021-66727230

1491334551000_1331311-1

هر آن چیزی که ما در DJI OSMO POCKET 2 می‌خواهیم ببینیم

DJI Osmo Pocket در ماه نوامبر به نمایش رسیده، یک محصول درجه یک در عین حال به بسیار کوچک که

DJI Osmo Pocket در ماه نوامبر به نمایش رسیده، یک محصول درجه یک در عین حال به بسیار کوچک که به راحتی در جیب شما جا میشد.

DJI Osmo Pocket با قیمت 349 دلاری آن و ویژگی‌های فوق العاده و باور نکردنی اش بازار را حیرت زده کرد، این دستگاه با یک دوربین با کیفیت بالا با سنسور 1/2.3 اینچ قادر است با سرعت 4K/60fps در 100 Mbps فیلمبرداری کند و عکس‌هایی 12 مگاپیکسلی با اندازه 1.55 μm for footage بگیرد و عمر باتری این دستگاه بیش از دو ساعت است.

DJI Osmo Pocket در آپارات

DJI Osmo Pocket رو با قیمت مناسب در فروشگاه سینما کالا در دسترس خواهید داشت.

سفارش DJI Osmo Pocket از سینما کالا

DJI OSMO POCKET 2

و در حالی که همه به طور شگفت‌انگیزی توسط تکنولوژی این دستگاه حیرت زده‌اند، به این فکر می‌کنند که  DJI Osmo Pocket 2 دارای چه تکنولوژی‌هایی خواهد بود و چه ویژگی‌هایی از DJI Osmo Pocket 2 انتظار می‌رود تا نسل بعدی این دستگاه دوباره ما را حیرت زده کند.

و این ها مشخصات و ویژگی هایی هستند که ما می خواهیم در DJI Osmo Pocket 2 ببینیم:

Built-in wifi

شما می‌توانید از طریق اتصالات Lightning و USB-C اطلاعات را با سرعت بیشتر کپی کنید، اما built-in wifi در انتقال فایل‌های کوچک به طور مستقیم به گوشی‌های هوشمند یا لپتاپ می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. اگر شما می خواهید مطلقا بی سیم را این جا به جایی رو داشته باشید، می‌توانید آن را از طریق یک ماژول بی سیم دریافت کنید که همچنین به شما اجازه می‌دهد تا از راه دور Osmo را کنترل کنید. به غیر از هزینه اضافی، آن را نیز کمی بزرگ‌تر خواهد کرد -که دیگر کلمه pocket در نام آن بی‌معنی خواهد بود. built-in wifiیک تجربه یکپارچه بدون سیم‌های اضافی و یا دستگاه مورد نیاز فراهم می‌کند.

A microphone input

در حالی که میکروفون داخلی DJI OSMO POCKET در بررسی کلی خوب بوده است، اما بعضی از گزارش‌ها از سمت مصرف کننده‌ها و بازخورد دهنده‌ها به این موضوع اشاره کردند که در بعضی از موقعیت‌های پیچیده خوب عمل نمی‌کند، مانند موقعیت‌هایی با باد‌های بسیار شدید. اما شاید یک «میکروفن بهتر»، به جای هزینه نگهداری، حائز اهمیت باشد. اما برای فیلمسازانی که  با تکنولوژی بالا کار می‌کنند، می‌توانند از میکروفن خودشان استفاده کنند. در حال حاضر یک راه جایگزین فعلی که وجود دارد این است که می‌توانید از میکروفون خود استفاده کنید با استفاده از یک آداپتور USB-C برای اتصال میکروفن خود.

Live streaming

اکثر محصولات DJI در بازار امروز به شما این اجازه را می‌دهد که Live streaming داشته باشید، بنابراین کمی شگفت آور خواهد بود که 2 DJI Osmo Pocket این موضوع را در نظر نگیرد. به ویژه برای یک محصول که خود را برای استفاده در رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد که استفاده از Live streaming در  Facebook Live یا دیگر live streaming social networks مورد نیاز باشد.

 

A Hasselblad camera

خوب، ممکن است در حال حاضر ما کمی حریصانه به این موضوع فکر کرده باشیم، اما چه قدر عالی خواهد بود اگر بتوان یک دوربین Hasselblad بر روی DJI اسمو پاکت داشته باشیم؟

DJI Osmo Pocket رو اولین بار در اکتبر سال 2015 دیدیم و بعدا محصولات دیگر مثل خواهر و برادر آن را در بازار مشاهده کردیم، مانند Osmo Mobile و subsequent Osmo Mobile 2، که نسخه ارزان‌تر اسمو است که بر روی گوشی هوشمند خود متکی بود تا دوربین آن را به جای یک دوربین داخلی در تلفن‌های همراه بتوان استفاده کرد، و یا محصولات دیگر اوسمو شامل +Osmo، که قابلیت زوم دوربین به آن اضافه شده است. با توجه به این که DJI محصولات جدیدش رو بسیار سریع به بازیر عرضه میکند، جای تعجب نیست که DJI Osmo Pocket 2 را امسال یعنی در سال 2019 به بازار برساند.

ما همه چیز را پوشش دادیم؟ آیا این ویژگی هایی که به آن‌ها فکر کردیم دور از دسترس و زیاده روی هستند؟

شما در DJI Osmo Pocket 2 به چه چیزی علاقه‌‌مند هستید؟ نظرتون رو با ما در میان بگذارید!

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من