وایرلس تصویر Vaxis Storm 500ft+ Wireless

تومان

ناموجود

ناموجود

0 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!

توضیحات

وایرلس تصویر Vaxis Storm 500ft Wireless

مشاهده محصولات Vaxis

وایرلس تصویر Vaxis Storm 500ft Wireless

 

Wi-Fi Storm 500FT Wireless HDMI / SDI Transmission Suite می تواند یک سیگنال ویدیویی HD بدون سیگنال از طریق SDI یا HDMI ارسال کند که شرکت ادعا می کند تاخیر صفر دارد. این مجموعه شامل یک فرستنده و یک گیرنده است و هر دو دارای رابط 3G / HD SDI و رابط HDMI (1.3) هستند. طوفان 500 می تواند سیگنال های 525i، 625i، 720p و 1080p (تا 60P) را در فاصله بیش از 500ft افزایش دهد. Vaxis به رقم تا 200 متر (656 فوت) در وب سایت خود اشاره می کند. اگر هر دو SDI و HDMI ورودی های ویدئویی معتبر داشته باشند، سیستم ورودی 3G SDI را به عنوان یک اولویت می گیرد.

به نظر می رسد که رمزگذاری نباشد. بر خلاف واحدهای Teradek که در آن شما می توانید سیگنال را رمزگذاری کنید، تنها می توانید آن را ببینید، Storm 500 را می توان در هر کسی با یک گیرنده سازگار دید. این بدیهی است که در تولیدات بزرگتر که در آن هرچیزی از دیدگاه باید محرمانه و دور از چشمان خجالتی نگه داشته شود، مشکل است، اما برای اپراتورهای انفرادی یا تولیدات کوچک، احتمالا چیزی نیست که شما نگران آن هستید.

بر خلاف Teradek Bolt 500 TX، واحد Vaxis Storm 500ft TX دارای یک حلقه SDI نیست، بنابراین اگر می خواهید یک مانیتور دوربین را از همان دستگاه وصل کنید، باید از یک دستگاه SDI خارج از مانیتور استفاده کنید دستگاه Storm 500ft TX را در انتهای زنجیره قرار دهید یا از خروجی HDMI و SDI در دوربین استفاده کنید.

 

 

 

مشخصات

نظرات مشتریان