سه پایه کوپو مدل KUPO 483T

  • تحمل وزن تا 30 کیلوگرم
  • سه بخش مجزا برای تنظیم ارتفاع
  • مکانیزم قفل خودکار برای ایمنی بیشتر
  • بالا و پایین بردن آسان با دستگیره‌ی چرخشی
  • سر چندمنظوره با گیرنده‌های 1/8 و 5/8 اینچ
  • قابلیت تراز کردن روی سطوح شیب‌دار
  • زیرپایی ضد لغزش برای دسترسی به بخش‌های بالایی
  • چرخ‌ (اختیاری) برای سهولت در حمل و نقل

23.000.000 تومان

0 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!

توضیحات

پایه نگهدارنده نور باکیفیت و مستحکم KUPO 483T

اگر به دنبال یک پایه‌ی نگهدارنده‌ی باکیفیت، بادوام و ایمن برای نگه‌داشتن تجهیزات نورپردازی سنگین خود در استودیو یا مکان‌های فیلمبرداری هستید، پایه‌ی بادوام KUPO 483T انتخابی ایده‌آل برای شماست. این محصول با ساختار مستحکم و توانایی تحمل وزن تا 30 کیلوگرم، گزینه‌ای عالی برای نگه‌داشتن انواع سافت‌باکس‌ها، چترهای عکاسی، فلاشرها و دیگر تجهیزات نورپردازی حجیم به شمار می‌رود.

طراحی کارآمد برای سهولت در استفاده:

پایه‌ی KUPO 483T دارای سه بخش مجزا بوده که به لطف مکانیزم بالا و پایین‌ رونده‌ی روان، تنظیم ارتفاع آن را به کاری آسان تبدیل می‌کند. با استفاده از یک دستگیره‌ی چرخشی که در قسمت میانی بدنه قرار گرفته، می‌توانید به راحتی ارتفاع پایه را کم و یا زیاد کنید. این دستگیره‌ی چرخشی با یک قفل خودکار نوآورانه همراه شده است. بدین معنی که هنگام بالا بردن تجهیزات، با رها کردن دستگیره، قفل به‌صورت خودکار در جای خود قرار می‌گیرد و از افتادن ناگهانی تجهیزات جلوگیری می‌کند. فرآیند پایین آوردن پایه نیز به سادگی با چرخش دستگیره در جهت عکس و رها کردن آن انجام می‌شود.

انعطاف‌پذیری بالا با سر چندمنظوره:

در قسمت بالایی پایه‌ی KUPO 483T، یک سر چندمنظوره با قابلیت اتصال به انواع تجهیزات نورپردازی وجود دارد. این سر با دارا بودن گیرنده‌های استاندارد 1/8 و 5/8 اینچی، امکان اتصال مستقیم بسیاری از تجهیزات نورپردازی را فراهم می‌کند. همچنین یک گل میخی 5/8 اینچی با قابلیت چرخش چند جهته در این سر تعبیه شده که انعطاف‌پذیری بالایی را برای تنظیم زاویه‌ی نورپردازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

تراز کردن آسان روی سطوح غیرهموار:

یکی از ویژگی‌های کاربردی پایه‌ی KUPO 483T، وجود یک پای ترازشونده است. این پای به شما امکان می‌دهد تا در صورت قرارگیری روی سطوح شیب‌دار یا ناهموار، به‌سرعت پایه را تراز کرده و از کج شدن یا لرزش آن جلوگیری کنید.

پایداری و ایمنی ارتقاءیافته:

پایه‌ی KUPO 483T برای اطمینان از حداکثر ایمنی و پایداری، به یک زیرپایه‌ی ضد لغزش مجهز شده است. این زیرپایه با ایجاد اصطکاک کافی، از لیز خوردن یا سر خوردن پایه روی سطوح صاف جلوگیری می‌کند. همچنین برای دسترسی به بخش‌های بالایی پایه و تنظیم تجهیزات نورپردازی حجیم، یک زیرپایی محکم در بخش میانی بدنه تعبیه شده است. این زیرپایی وزن شما را تحمل کرده و به برقراری تعادل و سهولت در تنظیم ارتفاع و زاویه‌ی نورپردازی کمک می‌کند.

مشخصات

برند

KUPO | کوپو

مدل

حداکثر وزن قابل تحمل

30 کیلوگرم

بیشترین ارتفاع

کمترین ارتفاع

طول در حالت بسته

181 سانتیمتر

قطر حداکثر سطح اشغال روی زمین

128 سانتیمتر

اتصال

جنس بدنه

رنگ

وزن

محتویات جعبه

نظرات مشتریان