نور ثابت نانلایت Nanlite FS-300B با گارانتی اصلی

نور ثابت نانلایت Nanlite FS-300B یک پروژکتور 300 واتی با دمای رنگ متغیر از 2700 کلوین تا 5600 کلوین است.این محصول فقط با اتصال مستقیم به برق کار میکند و بر خلاف سری فورزا امکان نصب و استفاده با باتری را ندارد.FS-300B گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای نورپردازی در داخل استودیو و فضاهایی که به برق شهری دسترسی دارید است.

  • خروجی نور قدرتمند و یکنواخت تا ۳۸۷۲۰ لوکس در یک متر
  • دمای رنگ نور قابل تنظیم از ۲۷۰۰ تا ۶۵۰۰ کلوین
  • نمایش دقیق رنگ‌ها با شاخص بازتولبد رنگ بالای CRI/TLCI معادل ۹۶/۹۷
  • کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل Nanlink با بلوتوث داخلی
  • سیستم خنک‌کننده داخلی برای عملکرد پایدار

17.400.000 تومان

1 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!

توضیحات

نانلایت FS-300B: قدرت، دقت رنگ و کنترل بی‌نظیر

Nanlite FS-300B یک راه‌حل ایده‌آل برای فیلم‌سازان، عکاسان و تولیدکنندگان محتوایی است که به دنبال نورپردازی حرفه‌ای با قابلیت‌های انعطاف‌پذیر هستند. این نورافکن تک‌چراغه با بدنه‌ای مستحکم و طراحی کارآمد، نوری باکیفیت و قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این محصول یک ویدیولایت دو کلوین است که با ارائه خروجی نور قدرتمند و یکنواخت، انقلابی در عرصه فیلم‌سازی، عکاسی و تولید محتوا ایجاد کرده است. این محصول شدت نور خروجی معادل ۳۸۷۲۰ لوکس در یک متری (با کاسه رفلکتور همراه) ارائه می‌دهد.

FS-300B با دامنه دمای رنگ قابل تنظیم از ۲۷۰۰ تا ۶۵۰۰ کلوین، انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را برای تنظیم دمای رنگ نور متناسب با محیط یا ایده‌های خلاقانه به شما می‌دهد. این چراغ با داشتن شاخص بازتولید رنگ بالای CRI/TLCI معادل ۹۶/۹۷، اطمینان خاطر بالایی از نمایش دقیق رنگ‌ها در خروجی نهایی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

ویژگی های کلیدی Nanlite FS-300B:

  • خروجی نور قدرتمند و یکنواخت: FS-300B از یک آرایه LED بزرگتر از اکثر مونولایت های LED COB استفاده می کند تا حداکثر خروجی نور معادل 38720 لوکس در 1 متر (با کاسه رفلکتور همراه) را ارائه دهد و همچنین پخش نور صاف و یکنواخت هنگام استفاده در سافت باکس داشته باشد.
  • دمای رنگ قابل تنظیم: FS-300B دارای محدوده دمای رنگ CCT قابل تنظیم از 2700 کلوین تا 6500 کلوین است که انعطاف پذیری کامل را به شما می دهد. به راحتی می توانید دمای رنگ را برای مطابقت با نور محیط یا مصنوعی موجود تنظیم کنید، بدون نیاز به فیلترهای رنگی مزاحم.
  • کنترل برنامه داخلی و خنک کننده داخلی: FS-300B دارای بلوتوث داخلی برای کنترل مستقیم با برنامه رایگان NANLINK برای iOS و اندروید و همچنین وای فای 2.4G برای کنترل از طریق کنترل نانلایت و یا مودم نانلینک است. خنک کننده داخلی کارآمد به این معنی است که می توانید بدون نگرانی در مورد گرم شدن بیش از حد، برای مدت طولانی فیلمبرداری کنید.
  • CRI/TLCI بالا برای بازتولید رنگ دقیق: امتیاز CRI بالا (96) و امتیاز TLCI (97) به این معنی است که FS-300B رنگ ها را به طور دقیق بازتولید می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که تصاویر نهایی شما با رنگ های طبیعی و زیبا نمایش داده می شوند.
  • سبک و قابل حمل: با وزن تنها 5.7 کیلوگرم، FS-300B را به راحتی می توان در مکان های مختلف حمل کرد و برای انواع فیلمبرداری، عکاسی و تولید محتوا مناسب است.

Nanlite FS-300B یک انتخاب عالی برای فیلمسازان، عکاسان و تولیدکنندگان محتوایی است که به دنبال یک چراغ LED قابل حمل، قدرتمند و همه کاره با بازتولید رنگ دقیق هستند.

نظرات مشتریان