نور ثابت RGB نانلایت Nanlite FS-300C

  • مناسب برای تصویر برداری حرفه ای تا تولید محتوا: ایده‌آل برای نورپردازی حرفه‌ای ، موزیک ویدیو ، تولید محتوا.
  • منبع نور تمام رنگی RGB Full Color : قابلیت تنظیم تمامی رنگ های RGB
  • قدرت نوردهی: خروجی 34,200 لوکس در فاصله 1 متری با کاسه رفلکتور.
  • تنظیم دمای رنگ : قابلیت تنظیم دمای رنگ از 2700K تا 7500K
  • منبع تغذیه: برق مستقیم
  • کنترل چندگانه: شامل کنترل دستی، بی‌سیم و از طریق اپلیکیشن.
  • دقت رنگ: CRI 95، TLCI 94، SSI 84 برای نمایش دقیق رنگ‌ها.
  • سیستم خنک‌کننده: مجهز به فن برای حفظ دمای مطلوب.
  • لوازم جانبی: شامل کاسه رفلکتور، کابل برق.

29.900.000 تومان

0 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!

توضیحات

نور ثابت Nanlite FS-300C: ویدیولایت RGB پیشرفته برای خلاقیت شما

نور ثابت Nanlite FS-300C عضو جدید و پیشرفته‌ای از سری FS است که به تازگی معرفی شده و به‌ویژه برای نیازهای متنوع فیلمبرداران، عکاسان، استریمرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است. این نور LED رنگی RGBW با حفظ ویژگی‌های برجسته سری FS از جمله سادگی و مقرون‌به‌صرفگی، اکنون با امکانات رنگی گسترده و دقت رنگ بی‌نظیر، به دنیای نورپردازی وارد شده است. FS-300C با ارائه روشنایی قوی و تنظیمات انعطاف‌پذیر، به شما این امکان را می‌دهد که در هر پروژه‌ای به بهترین نتیجه دست یابید و فرآیند خلاقیت خود را بهبود ببخشید.

ویژگی‌های برجسته FS-300C

نوردهی بی‌نظیر و شدت بالا
FS-300C با استفاده از طراحی LED با نسبت قدرت بالا، روشنایی فوق‌العاده‌ای را در تمامی حالت‌ها ارائه می‌دهد. با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته میکس نوری، این نور قادر است به 34,200 لوکس در فاصله 1 متری (با دمای رنگ 5600K و رفلکتور) و 15,850 لوکس در فاصله 1 متری (با رنگ سبز و رفلکتور) دست یابد. این ویژگی، FS-300C را از بسیاری از محصولات مشابه در کلاس توان خود متمایز می‌کند و به عنوان یک راه‌حل نوری قوی و موثر برای تولیدکنندگان محتوا به شمار می‌رود.

تنوع گسترده دمای رنگ و کنترل دقیق
FS-300C اولین نور در سری FS است که به سیستم رنگی مجهز شده و از موتور نوری RGBW استفاده می‌کند. این سیستم به همراه تکنولوژی پیشرفته میکس رنگ و الگوریتم‌های بهینه‌سازی، امکان تنظیم دقیق دمای رنگ از 2700K تا 7500K و تنظیم ±150 سبز/قرمز را در حالت CCT فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که رنگ‌ها را به‌طور دقیق تنظیم کنید و هماهنگی کامل با منابع نوری دیگر در صحنه را تضمین نمایید. در حالت HSI، کاربران می‌توانند رنگ و اشباع را تنظیم کنند و از میان 36,000 رنگ مختلف انتخاب کنند تا به اثرات بصری دلخواه دست یابند.

طراحی یکپارچه و سبک
FS-300C با طراحی یکپارچه، بدنه لامپ، واحد کنترل و آداپتور برق را در یک مجموعه ترکیب کرده است. با وزن سبک 3.23 کیلوگرم، این نور حمل و نصب آن بسیار آسان است. تنها کافی است کابل برق را متصل کرده و آماده به‌کار شوید.

رابط کاربری شهودی و ساده
FS-300C دارای طراحی کاربرپسند با دو دکمه ولوم و یک دکمه MODE است که به راحتی امکان سوئیچ بین حالت‌های CCT، HSI، افکت‌ها و ورود به منو را فراهم می‌کند. دکمه‌های ولوم به شما این امکان را می‌دهند که شدت نور را تغییر دهید، افکت‌ها را تنظیم کنید و رنگ‌ها را تغییر دهید. همچنین، با فشار دادن دکمه چپ می‌توانید تنظیمات روشنایی را ریست کنید و با استفاده از دکمه راست، تنظیمات را قفل کنید.

کنترل بی‌سیم و انعطاف‌پذیری بالا
با بهره‌گیری از ماژول‌های بلوتوث و 2.4G داخلی، FS-300C امکان کنترل از طریق اپلیکیشن NANLINK 2.0 یا ریموت کنترل را فراهم می‌آورد. اپلیکیشن NANLINK 2.0 همچنین از قابلیت‌های پیش‌تنظیم و گروه‌بندی پشتیبانی می‌کند که این امکان را به شما می‌دهد تا در سناریوهای پیچیده‌ای مانند موزیک ویدیوها، تغییرات سریع و هماهنگ در چندین لامپ را به راحتی انجام دهید.

افکت‌های نورپردازی خلاقانه
FS-300C با 15 افکت نوری داخلی مجهز است که هر کدام دارای پارامترهای قابل تنظیم کامل هستند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا افکت‌های نوری ایده‌آل را ایجاد کرده و امکانات خلاقانه خود را گسترش دهید.

سازگاری کامل با لوازم جانبی
این نور با پایه استاندارد Bowens و سوراخ چتر، سازگاری کامل با انواع مودفایرهای Nanlite و سایر لوازم جانبی Bowens را دارد. همچنین، با استفاده از ضمیمه پروجکشن Bowens، FS-300C امکان فوکوس دقیق و استفاده از افکت‌های نوری متنوع با گوبوها را فراهم می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد که خلاقیت خود را به سطح بالاتری برسانید.

سیستم خنک‌کننده پیشرفته و کم‌صدا
سیستم خنک‌کننده FS-300C به طور پیشرفته طراحی شده است تا خروجی نور پایدار و خنک‌کنندگی کارآمد را با حداقل نویز تضمین کند. این سیستم دارای چهار حالت خنک‌کنندگی (Smart/Full Speed/Low Speed/Off) است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا سطح نویز و خروجی نور را متناسب با محیط فیلمبرداری و نیازهای صوتی تنظیم کنند. در حالت Smart، سطح نویز FS-300C تنها 24dB(A) است.

امکان به‌روزرسانی Firmware
FS-300C دارای پورت USB است که امکان به‌روزرسانی Firmware را فراهم می‌آورد و به شما اطمینان می‌دهد که نور همیشه با آخرین ویژگی‌ها و بهبودها به‌روز باقی بماند.

شامل:

  • FS-300C × 1
  • کابل برق 4.5 متر × 1
  • رفلکتور × 1
  • کاور محافظ COB × 1
  • دفترچه راهنما × 1

نور ثابت Nanlite FS-300C با ویژگی‌های پیشرفته و طراحی کاربرپسند، یک انتخاب عالی برای بهبود خلاقیت و فراهم کردن روشنایی مناسب در هر پروژه‌ای است.

مشخصات

برند

Nanlite | نانلایت

مدل

FS-300C

شدت روشنایی

34200 لوکس ( 560 کلوین / 1 متر / کاسه رفلکتور)

CRI

95

TLCI

94

تکنولوژی LED

RGBW

دمای رنگ

قابل تنظیم از 2700 کلوین تا 7500 کلوین ( با قابلیت تنظیم رنگ های Green , Magenta )

تنظیم شدت نور (Dimming)

از 0 تا 100 درصد

افکت نور

Hue Loop, CCT Loop, INT Loop, Flash, Pulse, Storm, Police Car, TV, Paparazzi, Candle/Fire, Disco, Bad Bulb, Firework, Explosion and Welding.

مانت

بوئنز

فن خنک کننده

دارد ( تقریبا بی صدا )

وای فای (Wifi)

دارد

بلوتوث(Bluetooth)

دارد

اتصال بیسیم

اتصال به موبایل با بلوتوث / اتصال به موبایل با تهیه جداگانه مودم WS-TB-1 / کنترل از راه دور با تهیه جداگانه کنترل WS-RC-C2

DMX

ندارد

منبع تغذیه

اتصال مستقیم به برق

وزن

3.23 کیلوگرم

ابعاد

34.6cm × 23.3cm × 12.3cm

محتویات جعبه

FS-300C – کابل برق 4.5 متری – کاسه رفلکتور – درپوش ال ای دی – دفترچه راهنما

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نور ثابت RGB نانلایت Nanlite FS-300C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *