شماره تماس

021-66727230

Zoom-Recorder

قابلیت‌های فوق‌العاده رکوردر صدا زوم

رکوردر صدا زوم ریکوردر صدا زوم یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که می‌توانید از آنها برای پروژه‌هایی کاری و هنری

رکوردر صدا زوم

ریکوردر صدا زوم یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که می‌توانید از آنها برای پروژه‌هایی کاری و هنری مثل فیلمسازی با بودجه پایین، موسیقی و شرکت‌های تولید سمپل و مصاحبه به کار گرفته شود. این دستگاه یکی از منعطف‌ترین رکوردهای صدا است. آنها را می‌توانید به دستگاه‌های دیگری وصل کنید.

به علت داشتن 4 ماژول متفاوت می‌تواند به‌راحتی به دیگر دستگاه‌ها وصل شود. در واقع این تغییر سخت‌افزاری شباهتی به تغییر دادن لنز دوربین‌ها است که می‌توان در موقعیت‌های متفاوت آنها را تغییر داد. در ادامه با رکوردر صدا زوم بیشتر آشنا می‌شوید.

قابلیت ضبط شش قطعه صوتی رکوردر زوم

یکی از قابلیت‌هایی که باعث شده رکوردر صدا زوم را از دیگر دستگاه‌ها متمایز کند، ضبط شش قطعه صوتی با کیفیت ۲۴ بیت / ۹۶ کیلوهرتز است. از طرفی دیگر این دستگاه می‌تواند دو قطعه (track) پشتیبان (-۱۲ dB) را توسط میکروفون دستگاه و دیگر ورودی‌ها ضبط کند. روی این بدنه چهار ورودی کمبوی XLR/TRS (کنون/بنون) دارد. همچنین هر ورودی دارای یک پیچ کنترل صدا است. یک کلید پد -۲۰ دسیبل نیز دارد.

دو ورودی که باقی می‌ماند و آن را معرفی نکردیم شامل: میکروفون XY، ورودی میکروفون به صورت M/S (Mid/Side)، میکروفون شات گان است. در جعبه می‌توانید ماژول‌های XY و M/S به همراه فوم بادگیر را نیز پیدا کنید. برای تنظیم درجه کپسول‌های XY  می توان از 90 تا 120 درجه چرخاند. این کپسول‌ها بر روی قسمت فلزی نصب شدند. آنها نسبت به ضربه نیز مقاوم هستند.

رکوردر صدا زوم

 

آشنایی با دیگر امکانات رکوردر صدا زوم

شما می‌توانید رکوردرهای صدا خود را به از طریق USB به کامپیوتر یا لپ‌تاب خود متصل کنید. شاید بپرسید خوبی این قابلیت چیست؟ این قابلیت به شما امکان استفاده از رکوردر زوم H۶ به عنوان کارت صدا را فراهم می‌سازد. در نتیجه شما می‌توانید از رکوردر صدا زوم خود به صورت یک کارت حرفه‌ای صدا استفاده کنید.

رکوردر صدا زوم  دارای توانایی‌های دیگری نیز هست. مثلاً تنظیمات پیش فرضی مانند فیلتر کات آف با پریست‌های ۸۰، ۹۸، ۱۱۵، ۱۳۳ و یا ۱۵۰ هرتز و یا یکی از پریست‌های کمپرسور و یا دو پریست لیمیتر به منظور اعمال روی صدای مورد نظر وجود دارد.

رکوردر صدا زوم

با قابلیت‌های ضبط صدا آن آشنا شوید

میکروفون‌های داخلی رکوردر زوم به طرز چشمگیری رضایت شما را جلب می‌کند. به خصوص که این محصول جزء محصولاتی است که به خاطر قیمت آن می‌تواند با دیگر رقبا مقایسه شود. کیفیت این دستگاه بسیار باکیفیت است که هیچ نویزی در آن به گوش نمی‌رسد. این میکروفون‌ها دارای دیافراگم کوچک هستند که می‌تواند صدا را به خوبی ضبط کند. سوییچ پد نیز امکان ضبط صدا ۳۰ dB بالاتر و ۱۴ dB نرم‌تر از دیگر رکوردرهای دستی را فراهم می‌سازد، همچنین ریل‌های پری‌امپ از ولتاژ بالاتری استفاده می‌نمایند تا قادر به کاهش دیستورشن تا حد ممکن گردند.

رکوردر صدا زوم

آنچه در این مطلب خواهید خواند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من